FAQ

• Wie zijn we en wat doen we?
We zijn een dochteronderneming van UCS bvba, een bedrijf dat al vele jaren IT-diensten aanbiedt. Met FixitAalst richten we ons op een ecologische en economische oplossing voor het herstel van smartphones en tablets, om zo de afvalberg helpen te verkleinen en je toestellen langer te laten meegaan.

• Heb ik garantie op mijn herstelling?
Bij onze herstellingen bieden we 12 maand garantie, wat meer is dan bij de gemiddelde hersteldienst. Dit kunnen we doen omdat we steeds onderdelen van premium kwaliteit gebruiken, zo zijn we zeker dat u tevreden bent en blijft van de uitgevoerde herstelling. Let op: de garantievoorwaarden zijn dat het toestel niet gevallen is, vochtschade vertoont of er zelf herstellingen aan zijn uitgevoerd.

• Mijn scherm is gebarsten maar het werkt nog. Kan dit kwaad?
Een scherm dat barsten vertoont is niet meer dicht, waardoor er stof, vocht of vuil in het toestel kan geraken. Dit kan zorgen voor ernstige en soms zelfs onherstelbare beschadigingen van de smartphone of tablet. Een tijdige herstelling die goed wordt uitgevoerd, kan u veel kosten later uitsparen.

• Wat is inbegrepen?
Al onze prijzen zijn incl. BTW en montage. Bij ons kom je dus niet voor nare verassingen te staan.

• Kan ik zonder afspraak langskomen?
Aangezien we ook herstellingen aan huis doen, kan u best even bellen om een afspraak vast te leggen. Zo vermijdt u onnodig wachten en bent u zeker dat de gewenste onderdelen op voorraad zijn.

• Hoe kan ik betalen?
We beschikken niet over een betaalterminal, dus alleen cash of via bank-app is mogelijk.

• Hoelang duurt een gemiddelde reparatie?
Een normale herstelling duurt ongeveer 30 min.